Het thuis zijn in je administratie is voor ons een doel op zich, daarom zeggen we ook niet vaak ‘nee’ als je iets van ons vraagt. Wij als AVZ leren elk hoekje en gaatje van jouw bedrijf kennen om te wéten wat daarvoor nodig is. Dit doen we door de juiste man of vrouw op jouw zaak te zetten. Met deze stappen helpen we je op weg:
Laat je door ons informeren over de financiële en administratieve kant van ondernemen.
Tijdens dit gesprek leren we jou en je bedrijf graag kennen en geven we uitleg over zaken als het aanvragen van een BTW nummer en belastingvoordeel voor starters. Ook bespreken we in welke situaties een VAR verklaring benodigd is en hoeveel uur je per jaar werkzaam moet zijn in jouw onderneming volgens de Belastingdienst.
Tot slot nemen we je mee in het bijhouden van een financiële administratie.
Laat ons je thuis voelen in je administratie en onderzoeken waar je fiscaal voordeel behaalt zodat jij tijd over hebt om nieuwe klanten te verbinden aan jouw bedrijf.
Benieuwd hoe we jou op weg helpen? Neem contact met ons op.